photo Opinii-1.png  photo Jurnalu.png

Saturday 15 June 2013

Jurnalu' lu' Neluţu! - Ziua 5

În ultimele săptămâni am fost foarte ocupat cu serviciul. Aşa de ocupat că m-au dat afară. Că cică nu le convine că nu am liceul la bază şi că ei vor să angajeze unii mai tineri şi mai educaţi.

La început am crezut că e glume proaste de 1 Aprilie, da acuma sunt chiar iritat că trebuie pentru ca să mă duc la şcoală. I-am povestit şi la Vanesa şi ea a zis că eu trebuie să îmi asigur viitorul. Că dacă nu am liceul nu o să am ce pune pe masă pentru mine şi pentru Covrig.

Una peste alta, m-am dus la un liceu de lângă blocul meu şi am vorbit cu secretara care mi-a zis că ei fac şi ore noaptea. Îi zice seral. Ea a zis că de acolo poţi să ieşi cu diplomă de absolvire şi de bac. A zis că pot să încep de acuma dar că trebuie să dau nişte teste ca să fiu la curent cu ce au învăţat ceilalţi copii.


La testare m-am descurcat destul de bine, mai puţin la ăla de la Literatură Universală pentru că acolo am avut de făcut rezumatul la Romeo şi Julieta şi a zis profesoara că nu e mulţumită. Eu am zis că nu înţeleg ce nu îi convine întrucât eu am văzut Romeo şi Julieta cu Leonardo DiCaprio de 10 ori şi ştiu să îl povestesc la perfecţiune. Eu m-am concentrat mai ales pe scena de la început, aia din benzinărie dar ea a spus că în piesă nu e aşa. Eu am zis atunci că mă aşteptam să aibă cunoştinţe mai abundente şi am să îi aduc DVD-ul să vadă şi ea despre ce e vorba. Ea tot o ţinea sus şi tare că unu de îl cheamă Şecspir se învârteşte în mormânt din cauza mea. De nervi m-am luat şi am plecat întrucât ea e clar proastă şi habar nu are despre ce e vorba în film.

Nici la română nu m-am descurcat prea grozav pentru că am avut de povestit un roman dintr-o listă pe care mi-a dat-o profesorul. Eu nu ştiam niciuna din cărţile alea aşa că am povestit Twilight pentru că am văzut filmul cu Vanesa nu de mult. Ştiu sigur că este şi carte întrucât Vanesa e obsedată şi o tot citeşte. Profesorul a zis că trebuie pentru ca să citesc cărţile de pe listă şi că o să redau testul mai târziu.

Aşa că m-am apucat ieri să citesc Baltagul. Nu am citit prea mult deoarece m-a invitat Vanesa la club şi nu puteam să refuz. Dar până acum ce am citit, pot să spun că mă identific cu oamenii din carte. Din ce înţeleg, ei sunt o familie de ciobani. Şi noi aveam oi la mine la sat dar le-am vândut întrucât ne-a mers mai bine cu vaci. Ce nu înţeleg eu este de ce a plecat oierul şef aşa departe după oi când internetul colcăie de ele. Adică dacă dădea un sărci pe google găsea o gamă variată şi putea ca să îşi aleagă imediat. Pe net merge mai bine treaba, că vezi care sunt preţurile.


Altă problemă pe care o am acuma e că tre să îmi găsesc altceva de lucru deoarece nu vreau să ajung în stradă. Ca norocul, a zis Vanesa că mă ajută ea. A spus că o să vorbească cu şefa ei de la salon că ei are nevoie de cineva să spele lumea pe cap şi să facă curat. Normal că nu îmi convine, dar nu am de ales.

No comments:

Post a Comment