photo Opinii-1.png  photo Jurnalu.png

Saturday 15 June 2013

Jurnalu' lu' Neluţu! - Ziua 3

Ieri a fost ziua femeii. Cea mai mare înşelătorie de pe lumea asta! Mai rău decât ziua îndrăgostiților. Măcar de ziua îndrăgostiţilor, barbatu are o şansă cât de cât să primească şi el o atenţie. Când eram mic nu sărbătoream ziua femeii, sărbătoream ziua mamei. Aia era foarte frumos. Te puneai să culegi nişte codiţa şoricelului şi ceva păpădii, făceai un bucheţel de iţi era mai mare dragul şi totul era bine şi frumos.

Întrucât, după cum am zis, ieri a fost ziua femeii, a trebuit să o cinstesc pe Vanesa. M-am pregătit din timp, deoarece am vrut ca să o fac să se simtă specială. Mi-am scos din cutie pantofii de ocazie. Sunt foarte frumoşi din piele.


Am zis că dacă tot o scot pe Vanesa în oraş ar fi cazul ca să îmi fac freza. M-am dat cu gel, ceară şi fixatif deşi nu prea am înţeles care e diferenţa dintre ele. Da am zis să le folosesc pe toate ca să fiu sigur.

Întrucât nu am vrut să îmi şifonez pantalonii am zis că îmi calc pe inimă şi am comandat un taxi. Am ajuns la Vanesa la bloc şi ea a zis că ce bine arăt şi că ar vrea să facem o plimbare.

Ne-am dus pe jos până în centru şi, deşi a fost foarte frumos cum ne-am plimbat noi, aşa de mână, mă băteau pantofii de îmi venea să latru.
Vanesa a zis că ei îi e foame şi eu am sugerat să mergem la Mecdonalds. Ea a zis bine, deşi am văzut că nu prea îi convine, da mă durea prea tare picioarele ca să îmi mai pese.

Mie unul îmi place foarte mult la Mec. Au ei plăcinţile alea minunate, de am mâncat vreo 3. Vanesa nu mai e la dietă aşa că a mâncat şi ea ca nesătula. A zis numai că o deranjează că trebe să mănânce cu mâna, că îi intră sarea de la cartofii prăjiţi sub unghii. Eu i-am zis că, deşi unghiile ei false e minunat de frumoase şi colorate, e mult prea lungi. Chiar mă gândeam cum poate ca să se şteargă la fund cu aşa gheare, da nu am zis nimic cu voce tare.


După ce am terminat de mâncat, am chemat un taxi şi am venit la mine pentru ca să ne uităm la un film. Am dat jos filmul „Pe Se Te Iubesc” special pentru ocazie… Mare greşeală am făcut! Vanesa a plâns tot filmul şi i s-a stricat tot machiaju. Arăta ca vai şi amar, dar eu tot zic că e frumoasă.

No comments:

Post a Comment