photo Opinii-1.png  photo Jurnalu.png

Saturday 15 June 2013

Jurnalu' lu' Neluţu! - Ziua 4

Zilele trecute am văzut că era Băsescu la televizor și ținea ceva predică. Nu m-a interesat nici atunci și cu atât mai puțin nu mă interesează acum, dar pe orice canal pui își dau cu părerea niște burtoși, chelioși sau niște isterice despre treaba asta cu politica. Ei nu înțeleg că ne doare în cur de ce are ei de zis?

În orice caz, mai bine vorbesc despre altceva, până când nu mă indispun iară. Weekendul acesta a fost nepoată-mea, Marimar, pe la mine așa că azi mi-am luat liber de la lucru ca să mă refac. Ea este preferata mea dar e mai agitată decât un pepsi cu mentos.


Pentru început am dus-o la mall să se joace în țarcurile alea special amenajate pentru copii. Acolo a fost totul bine și frumos până când au început să se scandalizeze toți copiii când a adus unii un ponei viu ca să facă copiii poze cu el. Doamnele alea i-au aranjat pe toți la coadă. Îl vedeam că nu prea are el chef de stat cu plozii dar tot e mai bine decât să fii lasagna. Oare eu am mâncat cal până acum? Când a venit rândul lui Marimar i-am făcut poze cu IPhonele meu. Dar când să plecăm a început să facă de parcă era turbată că ea vrea să ia calu acasă. Am crezut că mor de nervi. Că dacă ești în public și copilul tău se poartă ca o bestie și tu nu faci nimic, nu e bine, se uită lumea la tine și te judecă. Dacă țipi la el să se potolească, iar se uită urât. Una peste alta a trebuit să suport. Ca să o fac să tacă i-am cumpărat un cal de pluș. I-am zis că poate să își ia ponei viu din banii lu ta-su.

După aia am dus-o la cantina aia de la mall unde sunt toate restaurantele și i-am dat o șaorma. S-a mânjit de sus până jos în sos și era lipicioasă în ultimul hal. Am zis că să o duc la baie să o spăl dar ea nu a vrut să intre în baie la bărbați, iar eu sub nicio formă nu intru la toaleta de femei. Am fost crescut frumos, nu așa…

Pentru că nu aveam de ales am dus-o la Vanesa acasă pentru că ea stă mai aproape de mall decât mine. Vanesa a zis că se ocupă ea pentru că e moartă după copii. Eu am zis că bine deoarece eu eram deja obosit. Lu Marimar i-a plăcut foarte mult de Vanesa întrucât ea a machiat-o și i-a făcut unghiile cu modele. Nu știu cât de mult o să îi convină lu mă-sa când o să îi vadă unghiile, da mă rog…

Pe la 10 ne-am întors acasă și am pus-o pe Marimar să doarmă. Mă uitam la ea cum doarme așa liniștită și cuminte când am văzut că a umplut cearșafurile de culorile de le avea pe față. O să i-l duc lu Vanesa să îl curețe, că e din vina ei. Da acum nu mai pot să fac nicio mișcare că sunt sleit… simt ca o să adorm înainte să-mi ajungă capu pe pernă!

No comments:

Post a Comment