photo Opinii-1.png  photo Jurnalu.png

Saturday 15 June 2013

Jurnalu' lu' Neluţu! - Ziua 2

Ziua 2

M-am trezit la 7. M-am dus la baie şi m-am spălat pe dinţi. Mi-am luat periuţă din aia cu motor de bâzâie când te speli cu ea. Interesantă, dar nu ştiu dacă mă ajută.

M-am urcat pe bicicletă şi dus am fost. Tare îmi place cu bicicleta că acum, de când am IPhone, pot să ascult muzică în timp ce pedalez. Azi am ascultat Adele, că am dat jos un album, fiindcă mi-a zis colegul meu, Gogu, că ea cântă foarte frumos. M-a minţit!

Am reparat 3 frigidere şi un cuptor. Da ăia cu cuptoru erau aşa nişte nesimţiţi că se vedea clar că nu a mai spălat nima cuptorul ăla de ani de zile. I-am taxat mai mult.

La 5 am terminat şi mi-am zis că să mă duc până la supermarket ca să cumpăr ceva de mâncare. Am intrat da când am văzut ce coadă era, am ieşit direct. M-am urcat pe biţă şi m-am dus săgeată la shaorma. Nimic nu te satură ca o şaorma!

De fericire că am mâncat, când pedalam către casă am zis că să mai ascult o dată Adele. Acum parcă mi-a plăcut mai mult.

Azi iar m-am văzut cu Vanesa. Am zis că să mergem undeva mai special aşa că ne-am dus la un restaurant din ala târâie tava, unde îţi alegi ce vrei să mănânci din vitrina de produse. Eu am mâncat  ciorbă de burtă la felu întâi, după care am servit nişte mici. Vanesa a mâncat o salată. Nu ştiu de ce se chinuie să mănânce mâncare de iepuri când am văzut clar că i se scurgeau ochii după micii mei.
După ce am mâncat, ne-am dus la ea.

Acum ne-am pupat ! Îmi cam venea sa râgâi de la mici dar a trebuit să mă abţin ca să nu fac impresie proastă. Îmi place foarte mult de Vanesa. Mă uitam la ea azi şi am văzut cât e de frumoasă. Adică nici eu nu sunt urât, dar ea e aşa de frumoasă că ar putea să fie cu un italian bătrân și bogat, dacă ar vrea. Am vrut să stau la ea peste noapte, dar mi-a zis că să nu întrec măsura. Fată bună Vanesa! Când am ajuns acasă mi-am dat seama că foarte bine că m-am dus acasă pentru că Covrig nu avea ce să mănânce.


PS. Doamne, ce mizerie aveau ăia în cuptor!

No comments:

Post a Comment